Jocuri vechi in linux, dar si in windows...

Astazi va voi arata cum sa rulati jocurile pentru MSDOS in Linux. (Programul pe care il voi prezenta se poate instala si pe Windows).

Sa incepem:
 1. Deschideti Centrul Software Ubuntu
 2. In caseta de cautare scrieti emulator, apoi din lista selectati Emulator DOSBox si dati click pe Instaleaza.
 3. Vi se va solicita sa introduceti parola. (aceasta este parola pe care o folositi cand va autentificati pe PC)
 4. Dupa instalare deschideti meniul ubuntu, dati click pe a doua iconita din bara de jos a meniului si derulati in jos pana gasiti iconita DOSBox. Acum trageti iconita DOSBox pe Desktop.

5. Eu va prezint pasii pentru a putea rula jocul Aladdin. 
     - Descarcati Aladdin.
     - Extrageti fisierele unde vreti dvs.
     - Deschideti folderul unde ati extras jocul.
     - Selectati fisierul aladdin.exe si trageti-l peste iconita DOSBox.
6. Se va deschide o fereastra asemanatoare. Apasati orice tasta pentru a continua. De acum puteti juca.



Daca aveti alte distributii Linux sau Windows :
   - Descarcati DosBox.

Diastractie placuta! :))

Un comentariu:

  1. Foarte util tutorialul prezentat de tine, chiar eram interesata de cum pot sa instalez in Linux jocurile mele preferate. Imediat ce imi fac putin timp liber, o sa am grija sa ma inarmez cu toate joculetele pe care le jucam atunci cand eram mic. Chiar te descurci sa explici pas cu pas cel mai facil proces de instalare. ma declar impreisonat, avand in vedere faptul ca de obicei imi este destul de dificil sa inteleg lucrurile legate de software care nu sunt prezentate face to face. Mersi mult!

    RăspundețiȘtergere