Prezentare Ubuntu - Liceul Teoretic "Miron Costin" Pascani

Vineri, 6 aprilie, la initiativa domnului profesor de matematica, impreuna cu dumnealui si cu domnul profesor de informatica am sustinut o prezentare a sistemului de operare Ubuntu.
 Prin aceasta activitate am incercat sa le oferim celor prezenti o alternativa gratuita, dar in primul rand legala, la sistemele de operare piratate.
Pe parcursul prezentarii le-am descris elevilor programele din ubuntu, le-am artatat alternative la programele din windows (ex: yahoo - pidgin, ms office - libre/openoffice, internet explorer - firefox/ chromium, etc.) , iar fiecare a primit cate un CD cu Ubuntu.
Am realizat si niste fotografii, pe care le voi pune mai jos:
       La inceputul prezentarii nu erau prea multi in sala.
        Domnii profesori explicau notiunile introductive (ce este linux-ul, ubuntu, open source...).
          Au inceput sa se adune elevii... Eu, in cautarea unor locuri libere.
                     
                    

           Datorita faptului ca proiectorul nu ne-a oferit niste culori mai vii, domnul profesor a decis sa le arate elevilor paleta de culori pe care o vor intalni pe desktopul Ubuntu. Pot sa spun ca unii dintre ei au ramas fascinati ce ce au vazut.  

       Au mai venit cativa...
          Tot eu (undeva prin dreapta) le prezentam interfetele grafice ,modul in care le pot instala si comuta intre ele.

       Pe parcurs au mai venit elevi, dar si profesori. 
       In lipsa unei incheieri voi spune doar atat: Sper ca pe viitor voi mai putea face vreo prezentare de acest fel si sper ca si ate persoane vor vrea sa ajute la raspandirea Ubuntu si a softului liber printre utilizatorii de calculatoare.

3 comentarii:

  1. De unde ati facut rost de materiale promotionale?

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari, mi-ar face placere sa particip.

    RăspundețiȘtergere
  3. Materialele promotionale au fost furnizate de catre Echipa Ubuntu din Romania.
    Vezi formularul de contact de pe ubuntu.ro

    RăspundețiȘtergere